Enkelte forretningsproblemer avdekkes kun med bruk av avansert teknologi, mens andre problemer er helt åpenbare og trenger avansert teknologi for å løses!

Knowit og Ingraphic deler to spennende kundehistorier med Arrow, og du er invitert! Sett av en liten time for å høre på disse to inspirerende historiene. 

Knowit benyttet innovasjonsprosesser, moderne teknologi som graf-databaser og AI, tverrfaglighet og tett samarbeid med ulike aktører innenfor tekstilbransjen for å løse et gigantisk miljøproblem!  

Ingraphic hjelper din bedrift med håndtering av data i organisasjonen for analyse og «Self-Service». Webinaret vil omhandle innovasjon gjennom «Data Governance», bruk av Azure Synapse Analytics til å strukturere data, og tilrettelegging av rammeverk for sluttbruker.

Ved å melde deg på dette webinaret godtar du at dine kontaktdata blir delt med medarrangør, Knowit og Ingraphic.

Historien om ZIZR

Har du noen gang handlet klær på nettet og stått overfor det vanskelige spørsmålet “Hvilken størrelse skal jeg ha?”

Mellom 30 og 40% av klær som handles på nett returneres, og en stor andel av disse blir kastet fremfor å bli lagt ut for salg igjen (CNBC). Dette gjør retur av klær som selges på nett til et gigantisk miljøproblem! Dette gjør retur av klær som selges på nett til et gigantisk miljøproblem! 
Hvorfor finnes det ikke én løsning som håndterer «sizing» slik som for eksempel Vipps håndterer betaling?

For halvannet år siden gikk Petter Hellevik og hans team i Knowit i gang med å jakte på en løsning. Ved å benytte Knowit sine egne innovasjonsprosesser, moderne teknologi som graf-databaser og AI, tverrfaglighet og tett samarbeid med ulike aktører innenfor tekstilbransjen har de nå funnet en løsning på dette problemet - den heter ZIZR og løser “sizing” en gang for alle.

Petter Hellevik, CEO i Knowit Amende

Meld deg på dette spennende webinaret for å høre Petter Hellevik & Øyvind Eikeland, Knowit fortelle hele historien om hvordan ZIZR har gått fra en idé til en startup!

Økt innovasjon med «Data Governance» og «Self-Service»

Siden digitaliseringsbølgen startet i fjor, sitter selskap med et etterslep på Data Governance. Spesielt hvordan de skal tilby data til sluttbrukere. Se hvordan Ingraphics «Azure Synapse Hub»-konsept kan løse dette.

Covid-19 har definitivt endret måten vi jobber på, og digitalisering i bedrifter har skutt i været! Bare i løpet av det siste året har flere år med etterslep av digitaliseringsverktøy blitt tilgjengelig for bedriftens brukere, og etterspørselen etter data har økt i tråd med økt kompetanse på digitale verktøy. Hvordan skal selskap angripe dette?

Det siste året har Ingraphic jobbet med utviklingen rammeverk og konseptet ved bruk av Azure Synapse Analytics for å kombinere teknologi, roller og prosesser. Med mål om å kunne tilgjengeliggjøre kvalitetsdata for "Self-Service" forbruk, som igjen kan gi databerikelse og bidra til økt innovasjon.  

Christian Føsund, Head of Enterprise & Data Platform i Ingraphic

I dette webinaret forteller Føsund om hvordan de kan hjelpe din bedrift med å legge til rette for "Self-Service" ved bruk av Azure Synapse Analytics.

Når

2. mars

Hvor

GOTO webinar

Tid

09:00 -10:00

Tid

Agenda

09:00

Velkommen
Vidar Bakke, Arrow

09:05

Hør historien om hvordan ZIZR har gått fra en idé til en startup
Petter Hellevik & Øyvind Eikeland, Knowit

09:30

Innovasjon gjennom «data governance», bruk av Synapse til å strukturere data, og tilrettelegging av rammeverk for sluttbruker.
Christian Føsund, Ingraphic

09:55

På gjensyn
Vidar Bakke, Arrow

Kontakt Arrows Microsoft Team 

Våre ressurser – er tilgjengelig om det skulle være noen som trenger veiledning, råd eller annen støtte fra oss. Ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med!

Vidar Bakke

Send epost

Camilla Heggelund

Send epost

Thomas Scheen

Send epost